SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl walczy z drożyzną. Ruszają nowe akcje promocyjne

W związku z inflacją sieć dyskontów Lidl zdecydowała się uruchomić nowe oferty promocyjne. Wprowadzane właśnie akcje specjalne prowadzone będą co najmniej do końca listopada.

Według szacunków GUS inflacja we wrześniu br. względem września ub.r. o 17,2 proc. Wzrost cen od kilku miesięcy dotkliwie odczuwają mieszkańcy Polski. W związku z obecną sytuacją gospodarczą, Lidl Polska uruchamia wzbogacony kalendarz promocji - podano w komunikacie sieci.

Do dotychczasowych stałych akcji promocyjnych sieci jak Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu oraz kuponów w aplikacji Lidl Plus, dodano nowe akcje, w ramach których kupimy produkty w niskich cenach.

Są to: wielkie obniżki cen mięsa, wielkie obniżki cen warzyw i owoców, a także gratisowe środy przy zakupach z aplikacją Lidl Plus (oznacza to dodatkowe kupony w aplikacji).

- Jesteśmy świadomi wydatków, które każdego dnia dotykają polskie rodziny. Dotychczas nasi klienci mogli korzystać z licznych promocji i kuponów w aplikacji Lidl Plus oraz dodatkowego rabatu 10 proc. dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny. Nie rezygnujemy z dotychczasowych obniżek, ale rozszerzamy je jeszcze bardziej. Naszym celem jest, aby najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania naszych klientów. Bogactwo akcji pozwoli klientom Lidl Polska znaleźć dodatkowe okazje na oszczędności, bez konieczności rezygnowania z produktów wysokiej jakości – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications & CSR w Lidl Polska.

Jak wynika z badania firmy doradczej Bain & Company, szalejąca inflacja skłania coraz większą liczbę klientów do kupowania żywności w dyskontach oraz poszukiwania ofert promocyjnych. W Polsce drożyna sprzyja rosnącej popularności liderów tego rynku, czyli Biedronki i Lidla, a także goniących ich sieci Netto i Aldi. Szacuje się, że obecnie dyskonty odpowiadają za około 40 proc. wartości zakupów polskich gospodarstw domowych.

Lidl ma ponad 810 sklepów w całej Polsce.

Dołącz do dyskusji: Lidl walczy z drożyzną. Ruszają nowe akcje promocyjne

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
A co dla ludzi którzy:
- dbają o swoją prywatność,
- nie chcą instalować aplikacji,
- nie chcą podawać swoich danych osobowych?
odpowiedź
User
Wujek Stefan
A co dla ludzi którzy:
- dbają o swoją prywatność,
- nie chcą instalować aplikacji,
- nie chcą podawać swoich danych osobowych?
.

Mogą iść na nasyp i nazbierać mirabelek i szczawiu :)
odpowiedź
User
???
Czuli znów gorsza jakosc i wieksze kolejki
odpowiedź