Lidl ułatwi zakupy osobom z autyzmem dzięki "Cichym Wieczorom"

Irlandzki oddział sieci supermarketów Lidl zmienia zasady działania swoich sklepów, by ułatwić zakupy osobom cierpiącym an schorzenia ze spektrum autyzmu. Koncept "Cichych Wieczorów" zakłada, że w każdy wtorek od 18:00 do 20:00 w sklepach nie będzie hałasu i jaskrawego oświetlenia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl ułatwi zakupy osobom z autyzmem dzięki "Cichym Wieczorom"
fot. materiały prasowe

"Ciche Wieczory" będą stopniowo wdrażane od 2 kwietnia, we wszystkich 194 placówkach Lidla w Irlandii i Irlandii Północnej. W każdy wtorek w godzinach 18-20 w sklepach nie będą emitowane głośne reklamy ani komunikaty z megafonów, wyłączona zostanie także muzyka i dźwięk skanerów przy kasach. Oświetlenie placówek będzie słabsze, a osoby z autyzmem będą mogły robić zakupy z psami przewodnikami, będą również uprzywilejowane w kolejkach do kas. Klienci otrzymają również mapki sklepu, dzięki którym łatwiej znajdą konkretne produkty.

Pomysł przeszedł w ubiegłym roku fazę pilotażu w kilku irlandzkich sklepach Lidla i spotkał się z ciepłym przyjęciem wśród klientów.

Lidl zachęca lokalne organizacje pomagające osobom z autyzmem do prowadzenia kampanii informacyjnych  na temat schorzenia w czasie trwania "Cichych Wieczorów". 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS