W nowych reklamach Lidl dziękuje swoim dostawcom za współpracę

Lidl Polska rusza z nową kampanią wizerunkową, w której na pierwszym miejscu stawia swoich dostawców. Akcję przygotowały GDP i Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
W nowych reklamach Lidl dziękuje swoim dostawcom za współpracę

Lidl Polska rozpoczął nowy rok kampanią skierowaną do polskich dostawców. W spocie telewizyjnym sieć dziękuje za udaną współpracę oraz zachęca klientów do wybierania polskich produktów, co wpłynie pozytywnie na rozwój krajowej gospodarki oraz dostawców, którzy dzięki temu mogą tworzyć nowe miejsca pracy.

Nowa kampania sieci wystartowała na początku stycznia i potrwa trzy tygodnie.

- Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy polscy dostawcy mogą się rozwijać oraz z powodzeniem tworzyć nowe miejsca pracy – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.

W grudniu Lidl poświęcił kampanię reklamową swoim pracownikom, którym podziękowano za pracę na co dzień.

We wrześniu 2020 roku w kampanii „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” wzięły udział firmy takie jak Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producent jaj Ovovita oraz Spółdzielnia Mleczarska Ryki.

Za produkcję materiałów marketingowych Lidl Polska odpowiedzialna jest agencja GPD, a za zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Lidl ma ponad 700 sklepów

Do Lidl Polska ma ponad 700 dyskontów. Wiosną ub.r. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski