SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska w nowej kampanii pod hasłem "Piekarnia w sercu Lidla" promuje odświeżony koncept piekarniczy. Jej autorem jest agencja GPD.

Article

Z początkiem września wystartowała kampania marketingowa Lidl Polska, promująca odświeżoną ofertę produktową marki.

Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na rebrandingu strefy wypieków Lidla, znanej wcześniej wszystkim konsumentom jako „Chrupiące z Pieca”.

Działania promujące odświeżony koncept, pod nazwą „Piekarnia w sercu Lidla”, prowadzone są zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i digitalowych, a także wspierany jest niestandardowymi formami komunikacji.

Szeroko zakrojone działania komunikacyjne zaplanowane zostały zarówno w kanałach online, jak również w mediach tradycyjnych.

Jednym z elementów kampanii jest spot reklamowy emitowany zarówno w telewizji, jak i w serwisach streamingowych.

Komunikacja będzie prowadzona także w social media marki. Odświeżony został również landing page marki oraz layout gazetek promocyjnych.

Ponadto kampania została wzmocniona niestandardowymi działaniami – we wrześniu premierę będzie miał e-book kulinarny z serii „Back To School”, którego część została poświęcona właśnie temu asortymentowi. Dodatkowo, na kanale YouTube marki będzie można posłuchać podcastu „Wszystko o pieczywie”, w którym Karol Okrasa wspólnie z doświadczonym piekarzem, Bogdanem Smolorzem, odkryją tajniki udanych wypieków.

Za pomysł kreatywny i realizację kampanii marketingowej odpowiada agencja GPD.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Jaka PIEKARNIA? Chyba DOPIEKARNIA. Podpieczone pieczywo jest mrożone, dostarczane do Lidlów i tam dopiekane.
odpowiedź
User
des
Pyszności mrożone pieczywo
odpowiedź
User
Odpiekarz
Odpiekarnia mrożonego pieczywa.
odpowiedź