SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef piekarni Nowel promuje pieczywo „Chrupiące z pieca” w Lidlu (wideo)

Lidl Polska prowadzi kampanię pod hasłem „Chrupiące z pieca” z udziałem Michała Zajezierskiego, wiceprezesa piekarni Nowel. Za działania w telewizji, prasie, radiu i na outdoorze odpowiadają agencje GPD i Havas Media.

Ogólnopolska kampania pod hasłem „Chrupiące z pieca” rozpoczęła się w niedzielę. Jej osią są dwa 30-sekundowe spoty emitowane w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz radiu. Materiały teaserowe pojawiły się również w internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.

Kampania „Chrupiące z pieca” promuje dostępne w sklepach Lidl pieczywo, m.in. chrupiące kajzerki i chleb żytni. Jej bohaterem jest Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu spółki Nowel, która jest głównym dostawcą pieczywa do odpieku dla Lidla. Zajezierski odpowiada za obszary związane z rozwojem firmy, koordynuje procesy produkcyjne, a także działania inwestycyjne spółki, w tym finansowanie inwestycji.

Za produkcję kampanii odpowiada GDP Agency. Planowaniem i zakupem mediów dla Lidl Polska zajmuje się dom mediowy Havas Media.

W miniony poniedziałek w sieci sklepów Lidl pojawiły się w sprzedaży maskotki w kształcie warzyw i owoców - „Lidlaki z Ryneczku”. To odpowiedź detalistów na kolejną odsłonę promocji „Gang Świeżaków” w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Aktualnie Lidl, podobnie jak Biedronka, promuje w spotach desery na lato.

Dołącz do dyskusji: Szef piekarni Nowel promuje pieczywo „Chrupiące z pieca” w Lidlu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ww
Taki komentarz znalazłem:
"szszwejk
13-09-2017
elmi
49 min. temu
Michał Zajezierski jest plagiatorem, a nie "wynalazca" pomyslu na pieczywo z zamrozonego polproduktu. Niezyjacy prof. Switka , absolwent olsztynskiej uczelni oraz pozniejszy wykladowca Wyzszej szkoly Morskiej byl pomyslodawca. Ja osobiscie, a pozniej jeszcze dwoch kolegow pracowalo nad tym projektem, ktory byl unikatowy i realizowany byl na zlecenie Marynarki wojennej. to byly lata siedemdziesiate. Chodzilo generalnie o to, zeby zapewnic marynarzom swieze i smaczne pieczywo w dluzszych rejsach. Gotowe pieczywo zamrazalo sie i mozna bylo je jesc po odmorzeniu. Ale nie o to chodzilo. Kazdy wie jak smakuje odmrozony chleb. Idea prof. Jerzego Switki polegala na tym, aby przerwac proces pieczenia i mrozic niedopieczone pieczywo. wlasnie to, co sobie przypisuje Michał Zajezierski z Legionowa, ktory zdaje sie wtedy jeszcze sie nawet nie urodzil. Na malych jednostkach wojskowych i na okretach podwodnych nie ma mozliwosci przygotowania ciasta, jego wyrosniecia i pieczenia, ze wzgledu na kolysanie (ciasto "siada"). Ten rewolucyjny pomysl, wtedy tajny, mial to zmienic. Prace zakonczyly sie pelnym powodzeniem, choc nie w pelni zostaly zrealizowane. Zajezierski nie jest pomyslodawca i to chce podkreslic."

Ogólnie pieczywo dopiekane to straszny syf. Gośc nie ma pojęcia o tym co mówi. Nie ma jak świeżo wypieczony chlebuś od razu po wyrobieniu. Dziękuję i smacznego !
odpowiedź
User
Srsly
Nigdzie w filmiku nie zostało powiedziane, że to Michał Zajezierski jest pomysłodawcą tej metody, a tylko to, że z niej korzysta.
odpowiedź