Lidl Polska klientem 24/7 Communication

Agencja 24/7 Communication rozpoczęła obsługę w zakresie public relations sieci handlowej Lidl Polska. Poprzednio zajmowała się tym agencja Hill+Knowlton Strategies.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl Polska klientem 24/7 Communication

W ramach współpracy z siecią Lidl, zespół konsultantów z 24/7Communication będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez group account managera Katarzynę Fabjaniak-Czerniak i senior account managera Martę Ulman.

Współpracę pomiędzy agencją a Lidlem nawiązano w wyniku przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Nie podano też czasu obowiązywania zawartej umowy.

Lidl Polska należy do grona największych reklamodawców w polskich mediach. W pierwszym kwartale br. wydał na reklamę w mediach tradycyjnych ponad 112 mln zł co dało mu pozycję lidera wśród sieci handlowych (wg danych cennikowych Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication