Lidl Polska po roku przerwy wraca do współpracy z Havas Media

Sieć dyskontów Lidl Polska w wyniku zakończonego przetargu zdecydowała się na współpracę z domem mediowym Havas Media (Havas Media Group). Tym samym obsługę mediową marketera kończy MediaCom Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl Polska po roku przerwy wraca do współpracy z Havas Media

Lidl Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową wybierając w nim Havas Media. Agencja przejmuje planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych tego marketera od MediaCom Warszawa, z którym Lidl pracował od wiosny ub.r.

Oznacza to powrót do współpracy z Havas Media - ten dom mediowy obsługiwał bowiem Lidla na przełomie 2014 i 2015 roku.

Lidl co roku robi przegląd ofert domów mediowych. Firma należy też do grona największych polskich reklamodawców, w 2015 roku wydał na reklamy w tradycyjnych mediach blisko 529 mln zł (cennikowo, wg Kantar Media).

Spółka nie podaje liczby i nazw pozostałych uczestników rozstrzygniętego przetargu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7