SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Quebonafide i Forxst sprzedają własne napoje herbaciane w Lidlu

Lidl wprowadza do stałej oferty produkty marki Miss Ti, sygnowanej przez muzyków Quebonafide i Forxsta. Wegańska herbata Matcha Latte oraz mleczna Milk Tea pojawią się na półkach w środę 9 lutego.

Quebonafide i Forxst sprzedają własne napoje herbaciane w Lidlu. Dwa warianty smakowe napojów Miss Ti będą dostępne od 9 lutego do 30 kwietnia wyłącznie w sklepach Lidl. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte zapłacimy 9,99 zł.

Zobacz: Mata, Taco Hemingway i Quebonafide artystami roku w serwisie Tidal

Quebonafide i Forxst dla Lidla

Pomysł na markę pomysł powstał podczas wspólnej podróży Quebonafide i Forxsta do Azji. - Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami - właściwie dla siebie! - przyznają.

Jak czytamy w materiałach prasowych, "matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację". Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych. Opakowania produktów stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu.

Zobacz: Quebonafide przekaże milion zł ze współpracy z Allegro na cele charytatywne

Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatytułowane "Thirsty Night", w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę MISS TI. To, kim jest kobieta podróżująca z raperem jest na razie tajemnicą.

- Tajemniczą towarzyszką naszej podróży, która dopiero się zaczyna. W głowach mamy pomysły na kolejne produkty MISS TI 蒂小姐, które ujrzycie w niedalekiej przyszłości - mówią Quebonafide i Forxst.

Za produkcję napojów odpowiada Soti Natural.

Marka Quebonafide dla Lidla to kolejna kooperacja na rynku między przedstawicielem świata muzyki i dużym brandem. W październiku ubiegłego roku raper Mata stworzył autorski, limitowany zestaw dla McDonald's. Za osiemnaście złotych fani autora "Patointeligencji" mogli kupić sygnowany marką rapera zestaw w McDonald's, w skład którego wchodzą potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

Dołącz do dyskusji: Quebonafide i Forxst sprzedają własne napoje herbaciane w Lidlu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Harry
Na pewno spróbuje ;D A tymczasem idę po perełkę i pochlipuje przy jakiejś płycie Que.
odpowiedź