Lidl reklamuje się przebojem Wodeckiego w tle

Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Zakupy robię w moim Lidlu”. Tłem muzycznym spotu reklamowego jest nowa odsłona refrenu kultowego przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”, która w rytmiczny i lekki sposób ma podkreślać radość z codziennych zakupów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lidl reklamuje się przebojem Wodeckiego w tle

– Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyjne ceny, ale też najwyższa jakość – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. corporate affairs and CSR w Lidl Polska. – Zależało nam, by zakomunikować to w sposób lekki, pozytywny i bliski naszym odbiorcom, stąd pomysł na wykorzystanie utworu Zbigniewa Wodeckiego, który budzi pozytywne emocje i przywołuje dobre wspomnienia.


Spot zrealizowany został w duchu lifestyle'owym – to dynamiczny obraz codzienności, w której zakupy w Lidlu stają się naturalnym i przyjemnym elementem dnia. Bohaterowie pokazują tym razem, że to właśnie w Lidlu klienci znajdą dla siebie najlepszej jakości produkty w niskiej cenie. Swoją rolę w spocie ma także ambasadorka kanału TikTok Lidl Polska, Marta „Zguta” Zgutczyńska.  

Kampania „Zakupy robię w moim Lidlu” będzie obecna w różnych kanałach: w  telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów odpowiada Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt