SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl chce wejść w segment premium, otworzy pierwszy w Polsce sklep „Lidl of the future”

Sieć sklepów dyskontowych Lidl Polska planuje uruchomić w Szczecinie nowy koncept sklepu w segmencie premium, tzw. „Lidl of the future” („Lidl przyszłości”). Placówka ma ruszyć w przyszłym roku.

fot. materiały prasowe Article

W sklepie Lidla - według nowego konceptu - alejki zakupowe będą szerokie, regały mają być wykonane z wysokiej jakości materiałów, będą toalety dla klientów, miejsce do przewijania niemowląt, więcej powierzchni przeszklonych, a co za tym idzie więcej naturalnego światła.

Wysoka jakość produktów

W ofercie sklepu mają pojawić się dobre jakościowo produkty, luksusowe wina i cygara, a pracownicy zostaną przeszkoleni tak, by móc doradzać klientom np. w wyborze wina. Inna ekspozycja towarów i zmieniona kolorystyka wnętrza mają sprawiać wrażenie, że klient robi zakupi nie w dyskoncie, ale w sklepie z wyższej, bardziej delikatesowej półki.

Lidl już dwa lata temu zaczął w kilku krajach wprowadzać nowy koncept handlowy, by zerwać z wizerunkiem sieci typowo dyskontowej. W Czechach, Irlandii, Włoszech, Wielkiej Brytanii i Chorwacji otwarto placówki w bardziej delikatesowym designie, z ciemnymi drewnianymi regałami, usługami dodatkowymi.

Przedstawiciele polskiego Lidla wyjaśniają, że w szczególnych lokalizacjach (a taka jest lokalizacja nowej placówki w Szczecinie) wygląd sklepu dostosowywany jest do sąsiadujących obiektów. np. w przypadku usytuowania w galerii handlowej.

Lidl ma obecnie w Polsce 650 placówek dyskontowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl chce wejść w segment premium, otworzy pierwszy w Polsce sklep „Lidl of the future”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lidl się rozwija - nie jest tak beznadziejny jak biedronka
Lidl się rozwija... Minus za to że nie wszystko w Lidlu jest dobre jakościowo - ale zdecydowana większość jest w porządku. Szkoda też że dany produkt będąc wcześniej lepszy jakościowo po zmianie niekiedy jest gorszy jakościowo. Poza tym sklepy Lidl są w porządku - nie to co sklepy Biedronka - brzydkie, paskudne, małe (...) i najważniejsze że sprzedają tam śmieci bardzo drogie w zakupie - więc kupujesz śmieci płacąc za nie jeszcze... Nie lubię Biedronki - taki najgorszy dyskont, najgorsze produkty jakościowo - zdecydowana większość co tam kupiłem wylądowała w koszu na śmieci lub była do niczego, podejrzana - tak też mówią inni kiedy poruszy się temat produktów jakości z Biedronki - film lub książkę można napisać o przekrętach, działaniach podejrzanych, szkodliwych, jakości ich produktów, oszustwach i tak bez końca - Biedronka to najgorsze zło i kierowana jest przez grupy przestępcze - gdyż robią sobie co chcą...
16 36
odpowiedź
User
PremiumSzajs
Biorąc pod uwagę jak dymają Polaków względem cena produktu do wysokości zarobków na tle innych krajów UE - to już od dawna wszystkie ich sklepy są w kategorii premium. Traktują Polskę jak kolonię, którą można podbijać i zalewać miasta brzydkimi sklepami. Dramat, że ludzi nie widzą jak piękna Polska zamienia się w pole debilnych marketów
14 24
odpowiedź
User
Gość
Lepiej otworzyli by sklep internetowy jak w DE.
18 9
odpowiedź
User
aZaliż
Czyli poszerzą alejki, zrobią ładniejsze regały, dadzą więcej okien i ten sam towar co zwykle, pchną 40-50% drożej.
Delikatesy by Lidl.
40 8
odpowiedź
User
Michał
Skoro Lidl chce wejść w segment premium, to dla Biedronki musi być ratunek: musi uruchomić (a właściwie przejąć) delikatesy Piotr i Paweł (bez zmiany nazwy) i rozszerzyć sieć premium
8 8
odpowiedź