SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budowlańcy i rodzice reklamują wędliny, jogurty i pieluchy marek własnych Lidla (wideo)

Rusza produktowa odsłona nowej kampanii reklamowej sklepów Lidl, której bohaterami są klienci tych sklepów. W reklamach promowane są produkty marek własnych Lidla, m.in. jogurt Pilos, musu i pieluchy Lupilu oraz kiełbasa Pikok.

Article

W spocie kiełbasy Pikok występują bracia prowadzący firmę budowlaną, a w reklamach jogurtu Pilos oraz musu i pieluch Lupilu - rodzice małych dzieci. Spoty pokazują codziennie życie tych osób, których elementem są produkty z Lidla.

Obecna odsłona kampanii informuje o ofertach, które będą obowiązywać przez najbliższe trzy tygodnie.

Akcja jest realizowana pod hasłem „Więcej na radość z życia”, które jest nowym sloganem głównym Lidla. W reklamach nie występują już Karol Okrasa i Daria Ładocha, którzy promowali tę sieć przez ostatni ponad rok (Okrasa w reklamach Lidla występował przez prawie osiem lat).

Lidl podkreśla, że bohaterowie nowych reklam to autentyczni klienci tej sieci sklepów. - To prawdziwi ludzie, a nie aktorzy. Znaleźliśmy wspaniałe rodziny, które opowiadają o swoich prawdziwych przeżyciach, nie mówią wyuczonego tekstu - opisał Maksymilian Braniecki, prezes firmy. - Lidl zapewnia szybkie, tanie i sprawne zakupy. Czujemy się zobowiązani, żeby ludzie, którzy doświadczają tego na co dzień, opowiedzieli o tym - dodał.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja GPD (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów). Działania marketingowe obejmują wszystkie kanały komunikacji.

W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 650,45 mln zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media). Firma była jedyną siecią sklepów wśród 10 największych marketerów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budowlańcy i rodzice reklamują wędliny, jogurty i pieluchy marek własnych Lidla (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Ta nowa kampania Lidla jest żenująca...
odpowiedź
User
DW
Bardzo, ale to bardzo mało kreatywne.
odpowiedź
User
paweł kozłowski
a co z tym rolnikiem co ich ostatnio reklamował?
odpowiedź
User
kasjer
co mnie obchodzą ludzie z trojaczkami. najchętniej nie oglądałbym ich przy kasie w lidlu w ogóle.
odpowiedź
User
Marian
Przeczytałem "Ukraińcy" zamiast "budowlańcy" i mnie zamurowało :)
odpowiedź