SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Life on Mars zmienia się w dom produkcyjny fashion & beauty

Life on Mars (Brand New Galaxy), działająca dotychczas jako agencja zintegrowanej komunikacji, zmienia profil działalności. Od teraz funkcjonuje jako kreatywny dom produkcyjny ze specjalizacją w branżach fashion i beauty.

Piotr Chrobot (z lewej) i Adam Balcerek Piotr Chrobot (z lewej) i Adam Balcerek

W związku z modyfikacją profilu agencji, w minionych tygodniach miały miejsce zmiany kadrowe. Część załogi Life on Mars dołączyła do siostrzanej spółki w strukturach Brand New Galaxy - digitalowej agencji Spacecamp, która w dalszym ciągu będzie rozbudowywać kompetencje kreatywne. Marcin Mroczek i Andrzej Błachut rozstali się  firma i przeszli do Grupy S/F.

Do komunikacie do mediów firma wskazuje, że "zmianę profilu Life on Mars rozważał od dłuższego czasu" ze względu na uznanie projektów realizowanych dla takich klientów jak Wella, New Balance, Shockwaves, Rimmel.

Life on Mars domem produkcyjnym. W zespole Adam Balcerek i Daniela Dinh

Zmiana profilu agencji wiąże się ze wzmocnieniem kompetencji produkcyjnych Life on Mars. Do zespołu dołącza Adam Balcerek, head of production oraz Daniela Dinh w roli senior producer. Oboje zajmować się będą realizacją sesji zdjęciowych i produkcją video dla klientów z całego świata oraz doradztwem strategicznym w tym wymiarze.

- Od trzech lat współpracujemy z wieloma markami z branży beauty, pomagając im tworzyć zintegrowaną globalną komunikację i wspierając ich w lokalizacji materiału na rodzimych rynkach. Na liście zrealizowanych przez nas w ostatnich miesiącach kampanii nie brakuje także marek modowych. Mamy wszelkie narzędzia i wiedzę, potrzebne do tego, by produkować światowej jakości content. Nieskromnie podsumowując, naszym atutem jest przede wszystkim znajomość wąskiej kategorii, wyczucie trendów, świetna optymalizacja produkcji oraz zamykanie tego wszystkiego w gotowe do użycia kampanie - komentuje Piotr Chrobot, managing director Life on Mars.

Adam Balcerek razem z Danielą Dinh założyli w 2016 dom produkcyjny Yellow Blue skupiony na produkcjach europejskich. W 2017 roku otworzył firmę Infocus FZ LLC zajmującą się produkcjami fotograficznymi i wideo w Dubaju.

Balcerek ma piętnastoletnie doświadczenie w branży, pracował na Bliskim Wschodzie (Dubaj, Oman, Arabia Saudyjska); Europie (Polska, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania); Afryce (Maroko, Nigeria, Kenia, Uganda); czy Azja (Chiny, Sri Lanka, a nawet Filipiny). Pracował dla marek takich jak: Snickers, Dior, Adidas, Samsung, Nestle, Heinz, HSBC, Garnier, GAP, Nivea, Cartier, Mastercard, Toyota, Wella, Oriflame czy marek z regionu GCC jak Dubai Tourism, Ski Dubai, Adnoc, Oppo, Dubai Mall, Puck, Expo2020, Noon, Lifebuoy, Marhaba, Dubai Food Festival, DSS, DFC.
 
Daniela Dinh
pracuje w branży od 2012 roku. Odpowiadała za sesje zdjęciowe oraz pokazy mody dla marek takich jak Avon, Allegro, Axel Springer Polska, Bobby Brown, Clairol, Coty, ELLE, Este Lauder, GLAMOUR, New Balance, IN STYLE, In Design, Magnum, Paese, Rimmel Match Perfection, Wella, Shockwaves, Zalando, Yonelle.

Dołącz do dyskusji: Agencja Life on Mars zmienia się w dom produkcyjny fashion & beauty

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Komentator
Czyli z wydmuszki w jeszcze większą wydmuszkę.
0 0
odpowiedź