SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifestyle: Kanały TVN liderami, tracą Fashion i BBC Lifestyle

TVN Turbo i TVN Style były najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w maju br. Oba zanotowały wzrosty, ale to trzecie TLC zyskało najwięcej, bo aż 300 proc. Spadki zanotowały natomiast stacje z drugiej części rankingu, największe - Fashion i BBC Lifestyle.

Pozycję lidera segmentu utrzymał męski kanał TVN Turbo, którego udział wzrósł o 7,2 proc. do 0,42 proc. Wiceliderem pozostał siostrzany kanał kobiecy TVN Style. Jego udział wyniósł w maju br. ponad 0,35 proc. i poszedł do góry, pierwszy raz od wielu miesięcy, chociaż tylko o 1,4 proc. Kanał ten wiosną zwiększył wydatki na program i pod koniec kwietnia br. wprowadził na antenę show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”, który podniósł wyniki stacji (więcej na ten temat).

>>> Letnia ofensywa TVN Style: “Wojciech Cejrowski. Boso” i wakacyjny “Magiel”

Największy wzrost – tak jak w poprzednich miesiącach – zanotowała stacja TLC. Jej udział w piątym miesiącu br. wzrósł o 293,2 proc. do niecałych 0,35 proc., co dało TLC trzecie miejsce (rok wcześniej kanał ten jako Discovery Travel & Living był piąty). Na kolejnym miejscu znalazł się męski kanał Polsat Play z udziałem 0,26 proc. (wzrost o 29,9 proc.), piątą lokatę zajął z kolei Polsat Cafe (0,22 proc. udziału, wzrost o 37,1 proc.).

Największe spadki w segmencie dotknęły kanałów: Fashion, który znalazł się na ostatnim miejscu z wynikiem 0,01 proc. (w dół o 52,9 proc.) i BBC Lifestyle, którego udział uplasował się na poziomie 0,3 proc. (w dół o 52,2 proc.).

majWszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Turbo23 5140,39023 6160,418
TVN Style20 9510,34819 9540,353
TLC5 2890,08819 5610,346
Polsat Play12 1090,20114 7540,261
Polsat Cafe9 5620,15912 3560,218
kuchnia.tv3 0870,0514 8260,085
Club TV 7 1060,1183 7300,066
BBC Lifestyle4 1640,0691 8700,033
Domo1 2340,0205980,011
Wedding TV8680,0145620,010
Fashion1 0390,0174730,008


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w maju br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,71 proc. udziału i zanotował wzrost o 8,1 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,48 proc. udziału, wzrost o 5,8 proc.).

>>> Sara Palin i serial “Parenthood” latem na antenie TLC

Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 363,3 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,42 proc., co dało mu awans z pozycji szóstej. Czwarte miejsce zajął kanał Polsat Play, którego udział w maju br. wynoszący 0,33 proc. był najwyższy od początku istnienia stacji (nadaje od października 2008 roku). Liderem spadku był natomiast kanał Domo.tv, którego udział zmalał o 66,7 proc. 

majwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo16 6140,65216 7470,705
TVN Style11 4710,45011 2890,476
TLC2 2920,0909 8980,417
Polsat Play6 2770,2467 7140,325
Polsat Cafe4 9650,1956 9030,291
kuchnia.tv1 1120,0442 5220,106
Club TV 3 7460,1471 6160,068
BBC Lifestyle2 5510,1009010,038
Wedding TV4340,0173560,015
Fashion6640,0262940,012
Domo8340,0332510,011


Najpopularniejszym programem na antenie TVN Turbo w maju br. był mecz finałowy Pucharu Polski, który obejrzało ok. 460 tys. widzów (więcej na ten temat). 

Raport top programów
TVN Turbowszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
PUCHAR POLSKI 455 9482,787
STUDIO SPORT382 9092,398
TURBO KAMERA 174 9761,860
LEGENDY PRL 145 3171,324
ZAKUP KONTROLOWANY 139 0851,263
NA OSI /MAG.MOTORYZ./134 0831,188
MOTO-ON /MAG.MOTOR.POL./130 1511,055
PRZEKLETE TRASY 121 7691,101
RAPORT KONCOWY114 8301,286
POLAM WEDKE
Z ROBSONEM GREENEM
112 9711,208

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Lifestyle: Kanały TVN liderami, tracą Fashion i BBC Lifestyle

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Tytuł, jak to zwykle w WM bywa - błyskotliwy. Nie ma znaczenia, że 2 kanały TVN w sumie straciły widzów. Nie ma znaczenia, że TLC urósł czterokrotnie i awansował z miejsca szóstego na trzecie.
odpowiedź