Lightscape otrzymała ponad milion złotych z grantu Centrum Obsługi Przedsiębiorcy

Agencja Lightscape otrzymała grant badawczo-rozwojowy przyznawany przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy. Zostanie przeznaczony na prowadzenie prac badawczo-rozwojowych, z których wyniki będą wykorzystane do stworzenia autorskiej technologiioptymalizacji widoczności marek online. Wartość projektu to 1,3 mln zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Lightscape pracuje nad technologią optymalizacji i zarządzania widocznością marek online, uzyskiwaną za pomocą organicznych treści publikowanych na portalach zewnętrznych. Wartość projektu to 1,3 miliona złotych.

Nadzór nad nim poprowadzi związany z branżą venture capital Piotr Berliński, który w lipcu ubiegłego roku objął stanowisko CEO agencji.

– Dziś 39 proc. globalnego ruchu e-commerce pochodzi z wyszukiwarki. Również tam rozpoczyna się 93 proc. wszystkich aktywności w internecie. Równocześnie w wielu branżach tradycyjne działania reklamowe i SEO wiążą się z coraz większą konkurencją o uwagę użytkowników i koniecznością stałego zwiększania budżetu. W tym kontekście działania PR stają się szczególnie istotne, ponieważ pozwalają na budowanie świadomości i autorytetu marki. To, czego jednak do tej pory brakowało na rynku, to odpowiednia metodologia i narzędzia zarządzania tymi publikacjami. Co za tym idzie, niemożliwe było oszacowanie ich wpływu na widoczność marek w internecie.  Na tym problemie opieramy nasze prace badawcze - mówi Piotr Berliński. – Dotąd dostępne narzędzia skupiają się na procesie komunikacji z dziennikarzami, kupowaniem przestrzeni reklamowych czy monitorowaniem mediów. Wnioski z prac badawczych będą więc maksymalnie użyteczne z punktu widzenia biznesu – dodaje Berliński.

Weronika Seweryn, dyrektor zarządzająca Lightscape, pełni funkcję kierownika projektu, a Joanna Berlińska odpowiada za business development.

Konrad Kuźnicki w Lightscape

Do zespołu Lightscape jako head of IT dołączył Konrad Kuźnicki. Odpowiada za nadzór nad całokształtem prac programistycznych - tworzeniem narzędzi badawczych i monitorujących.

Pracował m.in. dla: Neckermann Polska, mBank Polska, Ryanair Ireland, Seemless, SEQR oraz GABI - amerykańskiej porównywarce ubezpieczeniowej online.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe