Linh Peters dyrektorką ds. globalnego marketingu Calvina Kleina

Firma odzieżowa Calvin Klein mianowała Linh Peters na stanowisko dyrektor ds. globalnego marketingu. Zastąpi na nim Marie Gulin-Merle, która kilka miesięcy temu przeszła do Google.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Peters stanowisko dyrektorki ds. globalnego marketingu w Calvin Klein obejmie 2 listopada br. Przez kilka miesięcy stanowisko to było nieobsadzone, odkąd Marie Gulin-Merle odeszła, aby dołączyć do Google jako wiceprezes ds. globalnego marketingu pod koniec 2019 roku.

Peters jako marketingowiec pracowała w takich firmach jak: Starbucks, Ulta Beauty, SpartanNash, Target i Best Buy.

Ostatnio pełniła funkcję wiceprezesa ds. lojalności, partnerstw i produktów oraz marketingu w licencjonowanych sklepach w Starbucks, gdzie nadzorowała program lojalnościowy marki oraz wszystkie cyfrowe strategie zaangażowania konsumentów i marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu