Linie lotnicze z Japonii promują się spotem wyprodukowanym przez Papaya Films

Studio Papaya Films wyprodukowało kampanię reklamową dla japońskich linii lotniczych ANA.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby zdjęć do spotu "Japan Elevated" na planie odtworzono wygląd samolotu Dreamliner w naturalnych rozmiarach oraz ekran z basenem do refleksów, mierzący 225 metry kwadratowe. Zdjęcia kręcono przez trzy dni.

Etiuda przedstawia historię nastolatki, która trafia na do nieba. Okazuje się ono krainą, gdzie spotyka niezwykłych ludzi.

Spor emitowany jest w telewizji w USA oraz w internecie. Grupą docelową są millenialsi.

Za kreację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja VMLY&R New York. Spot wyreżyserowała Philippa Price. Film skierowany jest głównie do amerykańskich milenialsów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg