Linie lotnicze KLM zapraszają pasażerów do współtworzenia akcji informacyjnej o zasadach bezpiecznych podróży w dobie Covid-19

Linie lotnicze KLM zapraszają swoich klientów do współtworzenia nowej kampanii informacyjnej. Przewoźnik prosi pasażerów, którzy lecieli KLM w czasach Covid, aby podzielili się swoimi doświadczeniami z lotu i całej podróży.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Linie lotnicze KLM zapraszają pasażerów do współtworzenia akcji informacyjnej o zasadach bezpiecznych podróży w dobie Covid-19

Osoby, które zechcą wziąć udział w projekcie KLM "Opowiedz nam o swojej podróży", są proszone o wypełnienie krótkiej ankiety i dołączenia zdjęć z podróży. Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 6 listopada

Nadesłane materiały posłużą linii do przygotowania kampanii informacyjnej, która za pośrednictwem mediów społecznościowych, będzie opowiadała, jak wyglądają podróże lotnicze w obecnych czasach, jakie są nowe procedury sanitarne i środki bezpieczeństwa wprowadzone na lotniskach i na pokładach samolotów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/klm-jak-wymieniac-bilety-na-kupony-podrozne-a-te-na-gotowke ##

Każdy z podróżnych zwraca uwagę na inne aspekty wyjazdu i przeżywa swoją podróżą inaczej. Dzięki temu twórcy kampanii będą mogli zaprezentować cały wachlarz doświadczeń i różnorodne cenne spostrzeżenia wielu pasażerów z różnych stron świata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska