W Link4 nowy szef marketingu. Pracował m.in. w Coca-Coli

Do zespołu Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4 dołączył od czerwca Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor pionu marketingu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W Link4 nowy szef marketingu. Pracował m.in. w Coca-Coli

– Cieszę się, że swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych  w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreśla Rafał Jakubowiak.

Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowy, m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a potem pracował w The Coca-Cola Company. Odpowiadał w firmie za rozwój i relaunch najważniejszych marek oraz kluczowe projekty takie jak UEFA Euro 2012.  Wprowadzał również nowe strategie długoterminowego rozwoju portfolio firmy. Jako kierownik marketingu w zespole centralnym CEE The Coca-Cola Company odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Smartwater na ponad 10 rynkach w Europie.

Doświadczenie rozwijał następnie w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością marketing. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska