W Link4 nowy szef marketingu. Pracował m.in. w Coca-Coli

Do zespołu Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4 dołączył od czerwca Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor pionu marketingu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W Link4 nowy szef marketingu. Pracował m.in. w Coca-Coli

– Cieszę się, że swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych  w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreśla Rafał Jakubowiak.

Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowy, m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a potem pracował w The Coca-Cola Company. Odpowiadał w firmie za rozwój i relaunch najważniejszych marek oraz kluczowe projekty takie jak UEFA Euro 2012.  Wprowadzał również nowe strategie długoterminowego rozwoju portfolio firmy. Jako kierownik marketingu w zespole centralnym CEE The Coca-Cola Company odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Smartwater na ponad 10 rynkach w Europie.

Doświadczenie rozwijał następnie w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością marketing. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu