Link4 konsoliduje obszar sprzedaży agencyjnej, Anna Katarzyna Olech szefową

Anna Katarzyna Olech awansowała w strukturze firmy ubezpieczeniowej Link4 i pełni obowiązki dyrektorki Pionu Sprzedaży Agencyjnej. Odpowiada za kompleksowy rozwój sieci sprzedaży oraz współpracę z multiagencjami i agencjami współpracującymi z Link4 na zasadzie umów bezpośrednich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Link4 konsoliduje obszar sprzedaży agencyjnej, Anna Katarzyna Olech szefową

- Stawiamy na wzmocnienie efektywności i rozwój naszych kanałów dystrybucji, dlatego połączyliśmy obszary sprzedaży agencyjnej Link4 w jeden pion, którego liderem została Katarzyna Anna Olech. Jej ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami sprzedaży oraz doskonała znajomość rynku agencyjnego w całej Polsce będą znaczącym wzmocnieniem naszej organizacji w tym obszarze – podkreślił wiceprezes Link4 Mikołaj Ciaś.

Przed dołączeniem do zespołu Link4w styczniu tego roku, Anna Katarzyna Olech przez ponad dwie dekady pracowała w  Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeń Ergo Hestia. Początkowo tworzyła i kierowała przedstawicielstwami w Kaliszu i Zielonej Górze, a 6 lat temu dołączyła do grona osób zarządzających obszarem sprzedaży w centrali Ergo Hestii w Sopocie. Do końca 2022 roku odpowiadała za projekt rozwoju współpracy z mniejszymi multiagencjami. W Ergo Hestii tworzyła także model rekrutacji i pasy startowe dla agentów oraz wdrażała linie produktowe. W Link4 zajmowała dotychczas stanowisko dyrektor departamentu rynku agencyjnego.

- Jestem przekonana, że połączenie i koncentracja sił sprzedaży w jednym miejscu przyczyni się do umocnienia partnerskich relacji ze wszystkimi agentami. Dzięki tej zmianie organizacyjnej będziemy im zapewniali biznesowe wsparcie w sposób efektywny i transparentny – mówi Anna Katarzyna Olech.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu