SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LINK4 Mama z nominacją do MIXX Awards

Kalkulatory LINK4 Mama z szasną na nagrodę MIXX Awards w kategorii User Experience. Jury doceniło przystępność i praktyczność tego rozwiązania. Wręczenie nagród już 28 listopada.

- Projektując pakiet LINK4 Mama zależało nam, by kalkulatory były czytelne, intuicyjne i, co istotne, musiały współpracować w urządzeniami mobilnymi i dać się obsłużyć jedną ręką. Wiemy, że mamy są zabiegane, robią wiele rzeczy jednocześnie i, powiedzmy wprost, rzadko mają wolne obydwie ręce. Często bywa, że wolna jest jedna, którą można przeglądać internet i przeanalizować ofertę oraz sprawdzić koszt polisy LINK4 Mama. – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu LINK4.  - Po pół roku funkcjonowania LINK4 Mama wiemy, że nam się udało. LINK4 Mama cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów. Cieszymy się, że kalkulatory tego produktu zostały docenione przez branżę i bardzo dziękujemy za nominację do MIXX Awards – dodaje Kotecka.

MIXX Awards to konkurs, w którym – od 12 lat - nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. Kalkulatory LINK4 Mama zgłoszone do konkursu w kategorii User Experience.

LINK4 Mama to sub-brand LINK4 wprowadzony na rynek w czerwcu 2018 roku. To pakiet ubezpieczeń zaprojektowany z myślą o rodzicach i dzieciach. Poza dostępem do lekarzy, psychologów i dietetyków ubezpieczyciel przygotował dla klientów usługi takie jak m. in. NNW szkolne, korepetycje dla chorego dziecka, pomoc domową dla (leżącego w łóżku w wyniku nagłego wypadku) rodzica czy pomoc prawną. Ubezpieczenie LINK4 Mama otrzymało nagrodę odkrycia roku 2018 przyznawany przez komisję konkursową projektu Laur Konsumenta. Za największą zaletę oferty uznano jej elastyczność w wyborze zakresu ubezpieczenia.

Dołącz do dyskusji: LINK4 Mama z nominacją do MIXX Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl