Link4: Więcej za mniej (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Link4. Akcja podhasłem "Więcej za mniej" ma charakter wizerunkowi-sprzedażowy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Link4 reklamujezarówno wizerunek tej firmy, jak i jej dwie oferty: Smart Casco iGwarancja Zniżki. Kreacja opiera się na zabawie w skojarzenia - np.jeśli samochód to dynamiczny, jeśli mecz to o puchar, jeśli dzieńto dobry - uzupełnionej o przyjemna muzykę i głos lektora. -Pokazujemy, że ubezpieczenie komunikacyjne nie wyczerpuje się napoziomie OC oraz AC, a Link4 ma bardzo szeroki wachlarzróżnorodnych ofert w tym zakresie - opisuje Artur Więckowski,dyrektor departamentu zarządzania marką i komunikacji w firmie.

Akcja od 21 sierpnia jest prowadzona w radiu (Trójka, Radia Zet,sieć Drapacz Chmur). Od 31 sierpnia - w telewizji (TVN orazogólnopolskie stacje tematyczne), a w najbliższym czasie obejmierównież internet (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interia, o2).Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa ChangeCommunication, natomiast planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy Starcom.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana