SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Link4 z nowym logo od White Cat Studio reklamuje polisę AC (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Link4 (należąca do Grupy PZU) wprowadza nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brandingową White Cat Studio. W pierwszej kampanii z nową oprawą reklamowana jest polisa AC.

Article

Nowe logo Link4 ma symbolizować cyfrę 4 - jest oparte na czterech modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela, brytyjskiej firmy RSA (od niej Link4 kupiła Grupa PZU).

- Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki Link4 - komentuje Michał Łojewski, dyrektor kreatywny agencji White Cat Studio, która przygotowała nową identyfikację wizualną ubezpieczyciela.

Poprzednie logo Link4 było wykorzystywane przez prawie siedem lat.

- Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników Link4 - opisuje Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu w firmie.

Akcja reklamowa będzie prowadzona od 25 grudnia m.in. w telewizji.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Red8, reżyserią spotu - kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a produkcją - Flota Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Link4 z nowym logo od White Cat Studio reklamuje polisę AC (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
HomoSapien
Bardzo dobre logo, świetny branding. Można by napisać - "jak zwykle". Brawo Michał i ekipa WCS.
9 13
odpowiedź
User
seba
a to rebranding dla starego właściciela czy dla nowego?
kolory powinny być zbliżone do spółki MATKI
tylko wtedy logo będzie kopią, zlepkiem logo TVP, TVPHD, TVP1 i TVP seriale (ciemny niebieski, niebieski, jasno niebieski, fiolet)

ups

PS. nie wiedzieć czemu jak je zobaczyłem to mi sie z TLC skojarzyło (kanał tv jakby ktoś nie wiedział)
12 9
odpowiedź
User
Franek
Branding - fajna ewolucja logo, na +
Spot - to samo co poprzednio tylko slabiej, na -
10 8
odpowiedź
User
kReaktywny
TLC > TVP > a wcześniej BBC. Wtórność, wtorność i wszystko wtórność.

Identyfikacja Netii (2011) też rodzi asocjacje z australijskim Refugee Week (2008).
9 8
odpowiedź