LinkedIn na boisku. Platforma reklamuje się podczas mistrzostw świata

Podczas piątkowego meczu piłki ręcznej z udziałem polskiej drużyny na płycie boiska wyświetlała się reklama serwisu LinkedIn. Był to efekt tego, że serwis ten został oficjalnym partnerem mistrzostw świata mężczyzn i obiet 2025 w piłce ręcznej.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
LinkedIn na boisku. Platforma reklamuje się podczas mistrzostw świata

Partnerstwo obejmie oba sztandarowe wydarzenia piłki ręcznej w 2025 r.: Mistrzostwa Świata Mężczyzn IHF w styczniu, które odbywają się w Norwegii, Danii i Chorwacji, oraz Mistrzostwa Świata Kobiet IHF w grudniu, które odbędą się w Niemczech i Holandii. 

Umowa sponsorska ma podkreślać zaangażowanie LinkedIn we wspieranie piłki ręcznej zarówno na poziomie mężczyzn, jak i kobiet, odzwierciedlając zaangażowanie firmy w promowanie tego sportu na skalę globalną.

Jako oficjalny partner, LinkedIn będzie eksponowany w trakcie wydarzeń: od tablic obwodowych LED i brandingu parkietu po tła konferencji prasowych. 

– Jesteśmy dumni, że jesteśmy oficjalnym partnerem Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej 2025. W LinkedIn łączymy profesjonalistów na całym świecie i wspieramy ich w osiąganiu celów zawodowych. Piłka ręczna to sport zespołowy, który łączy ludzi, a między światem zawodowym a sportowym istnieje wiele interesujących podobieństw – na przykład w takich obszarach jak motywacja, odporność, wspólne wygrywanie i przegrywanie oraz wytrwałość. Dzięki naszemu partnerstwu w Mistrzostwach Świata w Piłce Ręcznej chcemy podkreślić i promować te ważne wartości – powiedział Christoph Schmidt, head of brand marketing LinkedIn w regionie DACH. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator