Lisek.App startuje z digitalową platformą reklamową

Platforma  Lisek.App startuje z ofertą reklamową dla firm z branży FMCG. Daje markom możliwość dotarcia do konsumentów, poznania zachowań zakupowych użytkowników aplikacji i budowania wizerunku z użyciem niestandardowych narzędzi reklamowych. Pierwszą marką, która nawiązała szeroką współpracę z Lisek.app jest Coca-Cola HBC Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lisek.App startuje z digitalową platformą reklamową

Rozpoczęcie współpracy Liska i firmy Coca-Cola HBC Polska jest związane z obchodami 50-lecia obecności marki na polskim rynku.

W ramach współpracy powstały specjalne torby „spełniające pragnienia”, które klienci sklepu dostają w prezencie przy zakupie produktów z portfolio Coca-Cola HBC Polska o wartości minimum 10 zł.

Akcję wspierają bannery w aplikacji, mobilne powiadomienia push i komunikacja w newsletterach. Lisek promuje też produkty Coca-Cola w gazetce promocyjnej i postach wizerunkowych.

- Wyjątkowość Liska polega m.in. na tym, że możemy realizować produktowe kampanie digitalowe, których efektem jest zakup w aplikacji i błyskawiczna dostawa. Od wyświetlenia reklamy do dostarczenia produktu mija kilkanaście minut. Dzięki naszemu modelowi możemy nie tylko prowadzić efektywne działania, ale również dokładnie mierzyć ich efekty. Tymi możliwościami i danymi chcemy się dzielić z naszymi partnerami – mówi Justyna Sztengreber, dyrektorka marketingu Lisek.app.

Oferta Liska skierowana do marek FMCG opiera się na kilku filarach. Pierwszym jest aplikacja. Tu klient ma do wyboru m.in. placement na kafelkach produktowych w aplikacji oraz widoczność na bannerach rozmieszczonych w strategicznych dla procesu zakupowego miejscach. Brandowanie kategorii ma na celu wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce. Aktualnie z promocji na kafelkach korzystają marki Faktoria Win, Unilever oraz Coca-Cola HBC Polska.

Oprócz działań w aplikacji marki mogą docierać do klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji bezpośredniej takich jak mobilne powiadomienia push, newslettery czy formaty drukowane dodawane do toreb z zakupami.

Lisek.App to polski start-up założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego. Głównymi inwestorami są założyciele oraz fundusz Manta Ray, będący własnością Sebastiana Kulczyka.

Lisek działa w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach, Dąbrowie Górnicznej, Piasecznie, Ząbkach, Markach i we Wrocławiu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych