Unilever wprowadza nowe lody Algida dla dzieci. Ambasadorką Daria Ładocha

Unilever poszerza ofertę marki Algida o nowe lody dla dzieci, które powstały we współpracy z firmą Disney. Koncern zapowiada, że będzie je promować odpowiedzialnie - nie będzie kierować reklam do najmłodszych.  Ambasadorką marki została Daria Ładocha.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Unilever wprowadza nowe lody Algida dla dzieci. Ambasadorką Daria Ładocha

Unilever zaprezentował wprowadza nową linię lodów dla dzieci marki Algida - powstały we współpracy z marką Disney i są inspirowane postaciami m.in. ze Star Wars czy Avengers (Marvel).

Koncern podaje, że lody dziecięce są najszybciej rosnącym segmentem lodów wśród marek Unilever. W 2021 roku segment ten wzrósł o 90 proc. pod względem wartości i o 70 proc. pod względem wolumenu sprzedaży.

Lody z portfolio lodów dziecięcych powstają zgodnie ze standardami żywienia Unilever przygotowanymi w oparciu o wytyczne WHO. Każdy produkt zawiera mniej niż 110 kalorii i 12 gramów cukru oraz poniżej 3 gramów tłuszczów nasyconych na porcję. Lody nie mają sztucznych barwników. Do ich produkcji wykorzystywane są substancje barwiące pochodzenia naturalnego, aromaty i soki owocowe.

Na wszystkich lodach dla dzieci i materiałach POS Algidy umieszczone jest logo RMFK (responsibly made for kids), by ułatwić rodzicom i opiekunom ich identyfikację.

Algida nie tworzy też ani nie kieruje komunikatów do dzieci poniżej 16. roku życia – ani w mediach tradycyjnych ani w cyfrowych. Ambasadorką kampanii została Daria Ładocha, coach żywieniowy, dziennikarka, a prywatnie mama.

- Portfolio Algida kids odpowiada na realne potrzeby konsumentów (dzieci), a także dba o komfort i zadowolenie shopperów (rodziców i opiekunów). Młodsi konsumenci uwielbiają słodkie przekąski i postaci z bajek, a my pamiętamy o zaleceniach żywieniowych. Odpowiednie oznakowanie opakowań daje pewność rodzicom, że sięgają po produkt godny zaufania – mówi Natalia Walencik, kids brand manager & EE lead Unilever Polska. -  Produkty dla dzieci stały się złotym priorytetem Algidy. Wszystkie oznaczone są logo z napisem „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”. To nazwa kampanii parasolowej, oznaczająca proces odpowiedzialnego tworzenia oraz sprzedaży lodów, przy jednoczesnej odpowiedzialnej komunikacji marki i nowości.

Kampania „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” będzie wspierana komunikacją mediową i współpracą influencerską. Za kreację, koncept kreatywny oraz kampanię w mediach społecznościowych odpowiada agencja Advalue. Za działania media relations oraz współpracę z influencerami agencja Made in PR. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej