Friz i Wersow reklamują nowe lody Koral

Influencerzy Wersow (Weronika Sowa) i Friz (Karol Wiśniewski) są bohaterami kampanii reklamowej Grand G.O.A.T. - nowych lodów firmy Koral. Trzy lata temu furorę zrobiły lody Koral pod marką Ekipy, współtworzonej przez Friza i Wersow.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Friz i Wersow reklamują nowe lody Koral
Friz i Wersow w reklamie lodów Grand G.O.A.T. firmy Koral

Spoty lodów Grand G.O.A.T. pokazują Friza i Wersow w codziennych dla nich sytuacjach: w studiu nagraniowym, podczas montowania treści wideo czy na kanapie. Za każdym razem sięgnięcie po lody Koral pozwala im przenieść się do magicznej rzeczywistości.

Poszczególne reklamy promują różne wersje smakowe lodów Grand G.O.A.T.: truskawkową, waniliową i Cosmopolitan.

 

- Wejdź do wyjątkowego świata Grand G.O.A.T., zachwyć się podwójną polewą czekoladową i odkryj ukryty pomiędzy warstwami sos! Oto nowy wymiar smaku w 4D! - czytamy w opisie reklam na kanale youtube’owym marki Koral.

Jej działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

 

W 2022 roku lody Grand Koral reklamowała modelka i prezenterka telewizyjna Marcelina Zawadzka. Natomiast w kampanii lodów Bracia koral wystąpił wtedy aktor Jan Frycz.

Jak już przypominaliśmy, wcześniej lody Koral reklamowali m.in. Maryla Rodowicz i Daniel Olbrychski, Doda, Joanna Krupa i Maciej Musiał.

 

Lody Ekipy hitem sprzedażowym

Z kolei w 2021 roku do sprzedaży wprowadzono lody Koral z logo youtuberskiej Ekipy, współtworzonej m.in. przez Friza i Wersow. Cieszyły się tak dużą popularnością, że Koral szybko do ich wytwarzania musiał uruchomić dodatkową linię produkcyjną. - Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy - mówił wtedy Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta