SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Logo i Forbes liderami, ostro w dół Playboy

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.

Logo i Forbes liderami, ostro w dół Playboy

Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w kwietniu 2008 sprzedaż ogółem na poziomie 77 799 egz. (63 463 egz. w analogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74 241 egz. (spadek o 4 proc.) a na trzecim uplasował "Men's Health Polska" (Motor Presse Polska) - 70 315 egz. (rok wcześniej 65 407 egz.).

kwiecień


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogólem
Logo 77799 63463
CKM 74241 77376
Men's Health Polska 70315 65407
Playboy 48693 64891

2008


kwiecień

marzec

ZKDP Sprzedaż ogólem
Logo 77799 77782
CKM 74241 77687
Men's Health Polska 70315 74617
Playboy 48693 74282


W kwietniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 57 946 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 58 790 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 32 661 egz. (rok wcześniej 31 626 egz.).

kwiecień

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 57946 58790
Manager Magazin 32661 31626
Businessman.pl 24369 -
2008

kwiecień marzec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 57946 40702
Manager Magazin 32661 31685
Businessman.pl 24369 24404
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Logo i Forbes liderami, ostro w dół Playboy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl