SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Logo i Forbes liderami, ostro w dół Playboy

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.

Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w kwietniu 2008 sprzedażogółem na poziomie 77 799 egz. (63 463 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74241 egz. (spadek o 4 proc.) a na trzecim uplasował "Men's HealthPolska" (Motor Presse Polska) - 70 315 egz. (rok wcześniej 65 407egz.).

kwiecień


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogólem
Logo7779963463
CKM7424177376
Men's HealthPolska7031565407
Playboy4869364891

2008


kwiecień

marzec

ZKDPSprzedaż ogólem
Logo7779977782
CKM7424177687
Men's HealthPolska7031574617
Playboy4869374282


W kwietniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 57 946 egz.(w analogicznym okresie 2007 roku - 58 790 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 32 661 egz. (rokwcześniej 31 626 egz.).

kwiecień

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes5794658790
Manager Magazin3266131626
Businessman.pl24369-
2008

kwiecieńmarzec
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes5794640702
Manager Magazin3266131685
Businessman.pl2436924404

Dołącz do dyskusji: Logo i Forbes liderami, ostro w dół Playboy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl