SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Logo” radzi ws. seksu na wakacjach

Do czerwcowego wydania miesięcznika „Logo” (Agora), który ukaże się w piątek 28 maja br., dołączony zostanie dodatek „Seks na wakacjach”. Numer wspierać będzie kampania.

„Logo” radzi ws. seksu na wakacjach

W dodatku znajdą się w nim informacje i porady dotyczące m.in. seksualnych technik i eksperymentów oraz erotycznych zwyczajów z różnych krajów świata. Numer ukaże się w normalnej cenie 7,90 zł.

Wydanie wsparte będzie kampanią w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Auto Świat”, „Newsweek Polska”, magazyny Agory), radiu (RMF FM, Tok FM, Roxy, Złote Przeboje), internecie (serwisy Agory) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (m.in. w warszawskim metrze na ekranach CityINFOtv). Kreację i mediaplan przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Średnia sprzedaż ogółem „Logo” w 2009 roku wyniosła 61 141 egz. (dane ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Logo” radzi ws. seksu na wakacjach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl