SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn był w listopadzie ub.r. magazyn “Logo”, który jednocześnie zyskał najwięcej. Największy spadek zanotował natomiast “Playboy”.

“Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika “Logo” (Agora) w listopadzie ub.r. wyniosło 71 262 egz. i było o 5,91 proc. wyższe niż rok wcześniej. To największy wzrost w zestawieniu – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 70 151 egz., czyli o 2,28 proc. niższym niż w listopadzie ub.r

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 60 948 egz., co oznacza wzrost o 0,82 proc.

Czwarte miejsce zajął “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – 9,04 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 50 672 egz.

Wzrost zanotował miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 41 591 egz., czyli o 2,32 proc. wyższy niż rok temu.

Wirtualnemedia.pllistopad
20102009
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
Logo71 26267 284
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny70 15171 791
Men's Health Edycja Polska60 94860 455
Playboy50 67255 707
 
Forbes. Profit41 59140 648


W listopadzie ub.r w porównaniu do października ub.r. najwięcej zyskało “Logo” (23,74 proc.), a największy spadek, wynoszący 14,03 proc., dotknął “CKM”. 

Wirtualnemedia.pl2010
listopadpaździernik
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
Logo71 26257 590
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny70 15181 603
Men's Health Edycja Polska60 94861 167
Playboy50 67245 598
 
Forbes. Profit41 59135 441


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Marcin Meller będzie głosował na viagrę.
odpowiedź
User
i wszystko jasne
To przynajmniej wiadomo dlaczego Meller zaczął się podlizywać PISowi.
Jak go wywalą, to go Jarek przygarnie np. do Rzepy albo jej nowego tygodnika.
odpowiedź
User
fsgs
Mellera powinni wywalić z Playboja w ogóle Playboy to niemodny syf z lat 80-90 czas odejsć
odpowiedź
User
walter
ten benkart meller jest naczelnym i stąd te spadki

wywalić tę gnidę!!!
odpowiedź
User
problem
Marka Playboya jest też na innych produktach.
Ciekawe jak zareagują, gdy ta marka zacznie być kojarzona z człowiekiem PIS?
odpowiedź