SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn był w listopadzie ub.r. magazyn “Logo”, który jednocześnie zyskał najwięcej. Największy spadek zanotował natomiast “Playboy”.

“Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika “Logo” (Agora) w listopadzie ub.r. wyniosło 71 262 egz. i było o 5,91 proc. wyższe niż rok wcześniej. To największy wzrost w zestawieniu – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 70 151 egz., czyli o 2,28 proc. niższym niż w listopadzie ub.r

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 60 948 egz., co oznacza wzrost o 0,82 proc.

Czwarte miejsce zajął “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – 9,04 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 50 672 egz.

Wzrost zanotował miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 41 591 egz., czyli o 2,32 proc. wyższy niż rok temu.

Wirtualnemedia.pl listopad
2010 2009
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Logo 71 262 67 284
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 70 151 71 791
Men's Health Edycja Polska 60 948 60 455
Playboy 50 672 55 707
 
Forbes. Profit 41 591 40 648


W listopadzie ub.r w porównaniu do października ub.r. najwięcej zyskało “Logo” (23,74 proc.), a największy spadek, wynoszący 14,03 proc., dotknął “CKM”. 

Wirtualnemedia.pl 2010
listopad październik
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Logo 71 262 57 590
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 70 151 81 603
Men's Health Edycja Polska 60 948 61 167
Playboy 50 672 45 598
 
Forbes. Profit 41 591 35 441


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Marcin Meller będzie głosował na viagrę.
8 8
odpowiedź
User
i wszystko jasne
To przynajmniej wiadomo dlaczego Meller zaczął się podlizywać PISowi.
Jak go wywalą, to go Jarek przygarnie np. do Rzepy albo jej nowego tygodnika.
8 8
odpowiedź
User
fsgs
Mellera powinni wywalić z Playboja w ogóle Playboy to niemodny syf z lat 80-90 czas odejsć
8 8
odpowiedź
User
walter
ten benkart meller jest naczelnym i stąd te spadki

wywalić tę gnidę!!!
8 8
odpowiedź
User
problem
Marka Playboya jest też na innych produktach.
Ciekawe jak zareagują, gdy ta marka zacznie być kojarzona z człowiekiem PIS?
8 8
odpowiedź