SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Logo” z dodatkiem o nawigacjach samochodowych

W trafiającym właśnie do sprzedaży kwietniowym numerze miesięcznika „Logo” (Agora) znajduje się dodatek o nawigacjach samochodowych. Magazyn wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie, internecie i na outdoorze.

Dodatek o nawigacjach samochodowych ukazujący się w kwietniowym wydaniu miesięcznika „Logo” zawiera opisy 76 urządzeń GPS i map oraz porady dla ich użytkowników. Całość składa się z 64 stron w formacie 203 x 138 milimetrów. „Logo” z dodatkiem kosztuje 7,90 zł.

Ukazaniu się magazynu towarzyszy kampania reklamowa w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, czasopisma Agory, „Focus”, „Auto Świat”, „Newsweek”), radiu (Tok FM, Roxy, Złote Przeboje i Radio ZET), internecie (serwisy Agory) oraz na outdoorze (nośniki AMS). Kreację kampanii i mediaplan na jej potrzeby przygotował dział marketingu czasopism Agory.

  • Więcej informacji:
  • Logo

Dołącz do dyskusji: „Logo” z dodatkiem o nawigacjach samochodowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl