SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Los torturowanego bohatera w rękach widza w reklamie Netflixa (wideo)

W przewrotnej i przyprawiającej o dreszcz reklamie serwisu Netflix widzowie mogą zdecydować o losach bohatera znajdującego się w tarapatach. Niestety większość wybiera dla niego gorszą przyszłość.

Article

Trzyminutowy reklamowy spot przypomina mroczne sceny z najbardziej brutalnych filmów sensacyjnych. Przywiązany do krzesła, wysmarowany miodem mężczyzna siedzi na krawędzi dołu, w którym kłębi się stado wygłodniałych szczurów. Naprzeciwko ofiary stoi typ przypominający mafijnego bossa, który stara się wyciągnąć od ofiary informacje.

Pełna napięcia, powodująca ciarki na plecach scena powoli zmierza do punktu, w którym widz może zdecydować o losach umęczonego mężczyzny. Jedna z opcji na ekranie oferuje możliwość uratowania bohatera, druga skazuje go na zagładę.

Po wybraniu pierwszej z tych możliwości związany mężczyzna wygłasza sarkastyczny monolog o braku moralnego kręgosłupa u widza i jego żądzy krwi. Natomiast wybór drugiej opcji oznacza, że ofiara nie zostanie wepchnięta przez oprawcę w gniazdo szczurów. I tak jednak zginie, bo spadnie w otchłań przez przypadek.

Końcowa scena spotu informuje widzów, że większość (55 proc.) dokonała wyboru polegającego na skazaniu bohatera na śmierć z rąk oprawców. Całość utrzymana w stylistyce czarnego humoru ma przestrzec widzów przed zdradzaniem treści filmów osobom, które wcale tego nie chcą.

Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja  TBWAChiatDay z Los Angeles.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Los torturowanego bohatera w rękach widza w reklamie Netflixa (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ale!
Wrażliwość, empatia - obecnie archaizmy. Świat chamieje i dziczeje
10 8
odpowiedź