Loteria Kamisa w Biedronce

Marka Kamis uruchamia „Rozkoszne smaki”, czyli aktywację loteryjną w sieci Biedronka. Loteria ma promować wspólną linię produktów stworzoną z kulinarnym twórcą Michałem Korkoszem, znanym jako Rozkoszny.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Loteria Kamisa w Biedronce
fot. materiały prasowe

Aktywacja Kamisa ma celebrować przyjemność gotowania i zapraszać konsumentów do zabawy ze smakiem. W ramach loterii do wygrania jest udział w Rozkosznym Campie, czyli wydarzeniu weekendowym z udziałem Rozkosznego. Dodatkowo na uczestników czekają bony zakupowe do sieci Biedronka o łącznej puli 87 000 zł.

Za koncepcję kreatywną aktywacji, jej kompleksową obsługę oraz organizację Rozkosznego Campu odpowiada Nav agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady