SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Loteria na wypasie” promuje Góralki (wideo)

27 kwietnia rusza „Loteria na wypasie” promująca wafelki Góralki (produkowane przez I.D.C. Polonia), wspierana przez działania reklamowe w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Akcję I.D.C. Holding przygotował i realizuje wspólnie z agencją Veneo.

Article

W ramach „Loterii na wypasie” należy kupić opakowanie Góralków z promocyjną naklejką oraz nadrukowany wewnątrz kod i weryfikator zgłosić na stronie loterianawypasie.pl. Do wygrania co tydzień będą m.in. konsole, tablety i kartony promowanych wafelków, a w finale akcji - m.in. skuter.

Promocja potrwa do 26 czerwca. Za jej koncepcję i obsługę odpowiada agencja Veneo.

Akcja i wspierające ją reklamy są skierowane przede wszystkim do młodzieży. Mają podkreślać wizerunek Góralków jako marki kojarzącej się z zabawą, marzeniami i radością.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne, m.in. z oferty TVN, TVP i Polsatu), internecie (m.in. aktywności i reklamy na Facebooku, YouTubie i w Google) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Produkcją spotu oraz planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się centrala I.D.C. Holding.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Loteria na wypasie” promuje Góralki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl