Lotnisko Poznań-Ławica z nowym logo od Diagram Brand Design (wideo)

Port Lotniczy Poznań-Ławica wprowadza nowy znak graficzny. Za jego projekt odpowiada agencja Diagram Brand Design.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zmieniany obecnie logotyp autorstwa Jerzego Gendery z agencji Orson - granatowo-żółty w formie pieczątki z sylwetką samolotu concorde - funkcjonował od 1997 roku, czyli od początku istnienia spółki zarządzającej lotniskiem.

grafika

Projekt nowej identyfikacji wraz z księgą znaku został opracowany w agencji Diagram Brand Design. Prezentowany logotyp jest syntezą poznańskiej „gwiazdki” z systemu identyfikacji wizualnej Miasta Poznania, grotu strzałki, piktogramu samolotu i dużej litery "Ł". W logotypie obecna jest anglojęzyczna wersja „Poznań Airport”.

grafika

Nowa identyfikacja wizualna portu będzie wprowadzana sukcesywnie. W pełni ma zacząć obowiązywać wraz z oddaniem do użytkowania nowego terminala pasażerskiego, co ma nastąpić przed rozpoczęciem Euro 2012.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu