Lotos Paliwa wybiera agencje BTL do dwuletniej współpracy

Spółka Lotos Paliwa szuka w rozpoczętym właśnie postępowaniu agencji kreatywnych BTL do obsługi kluczowych projektów marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Planuje z nimi pracować przez 2 lata od momentu zawarcia umowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lotos Paliwa wybiera agencje BTL do dwuletniej współpracy
fot. materiały prasowe

Lotos Paliwa zamierza wybrać kilka agencji do współpracy w latach 2021-2023, z którymi zawrze umowy ramowe.

Spółka zaznacza, że nie gwarantuje wysokości wynagrodzenia dla wybranych agencji, a płatności będą realizowane wyłącznie za usługi zlecone na podstawie zamówień pod umowę ramową. Agencje te nie będą miały wyłączności na współpracę z Lotos Paliwa w zakresie projektowania materiałów reklamowych.

Zakres podstawowych usług, które będą realizowane przez agencje BTL dla spółki to m.in. usługi projektowania nowych i aktualizowanych materiałów, usługi kreatywne, w tym w szczególności: opracowywanie konceptów reklam i kampanii reklamowych, opracowywanie znaków graficznych i haseł reklamowych, opracowywanie  zasad i mechaniki  promocji  sprzedaży  (np.  loterie,  konkursy,  buy-and-get,  programy  lojalnościowe).

Koszty organizacji i prowadzenia działań z zakresu promocji sprzedaży wyceniane będą odrębnie. Agencje będą również odpowiadać za opracowywanie konceptów reklam ambientowych oraz wszelkich niestandardowych form i akcji reklamowych, tworzenie treści w postaci kreatywnych materiałów wideo, wszelkie inne prace koncepcyjne i usługi kreatywne związane z reklamą i działalnością marketingową spółki. Zajmą się także tworzeniem stron  www  oraz  treści  na  strony  www  i treści  w mediach społecznościowych wraz z ich publikacją, produkcję materiałów promocyjno-reklamowych, w tym w szczególności:−organizację i nadzorowanie produkcji materiałów reklamowych, nadzorowanie firm produkcyjnych i innych dostawców, dokonywanie niezbędnych ustaleń dotyczących wykorzystania w materiałach reklamowych artystów, projektantów, fotografów, modeli, muzyki itd., w tym licencji, wynagrodzeń jednorazowych i honorariów oraz wszelkich innych niezbędnych elementów przed odbiorem, emisją w mediach oraz za realizację akcji promocyjnych. 

Postępowanie będzie prowadzone w dwóch etapach. W pierwszym oferty będą ocenianie pod katem kreatywności oraz estetyki i kompozycji projektu. W etapie drugim pod ocenę zostaną poddane: cena netto, pomysł na promocję, dostosowanie propozycji do wymagań określonych w briefie oraz atrakcyjność projektu graficznego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski