„Lotto jest wszędzie” w kampanii reklamującej granie przez internet (wideo)

Totalizator Sportowy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową Lotto pod hasłem „Lotto jest wszędzie”. Jest w niej prezentowana przede wszystkim aplikacja mobilna Lotto.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Lotto jest wszędzie” w kampanii reklamującej granie przez internet (wideo)

Spot z kampanii podkreśla, że dzięki serwisowi internetowemu i aplikacji mobilnej Lotto można grać w gry losowe z oferty Totalizatora Sportowego w najróżniejszych sytuacjach życiowych, np. podczas spaceru, wyjazdu w góry czy meczu piłkarskiego. To ostatnie jest nawiązaniem do faktu, że Lotto jest od półtora roku sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, w połowie ub.r. umowę przedłużono na trzy lata.

Totalizator Sportowy gry losowe przez internet zaczął oferować w grudniu ub.r., uruchomił też wtedy kasyno internetowe Total Casino. Aplikacja mobilna Lotto na razie jest dostępna tylko w wersji na Androida.

- Przewidujemy migrację części graczy do nowych platform, ale nie dojdzie do kanibalizacji tradycyjnych kanałów sprzedaży przez cyfrowe. Na początek internet będzie stanowił 3 procent naszych przychodów, za trzy lata powinno to być 10 procent - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego

 

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz punkty sprzedaży Lotto (plakaty i wobblery). Potrwają do 17 lutego.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Red8 Advertising, realizacją spotu - dom produkcyjny Propeller, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom.

Nowa kampania jest utrzymana w innej koncepcji kreatywnej niż reklamy produktowe Lotto - w nich od jesieni ub.r. występują zabawne kulki z numerami, a hasłem głównym jest „Miliony kręcą każdego”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego