SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

609 tys. widzów „Love Island”, reality-show nr 1 w Ipla. Nina Terentiew: nowa formuła programowa na polskim rynku

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad dwóch tygodniach emisji ogląda 609 tys. widzów. Reality-show jest zdecydowanie najchętniej oglądaną pozycją w Ipla. - Zaczęliśmy zauważać wzrost zainteresowania tym projektem w ostatnich dniach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.

Pierwsi uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości”Pierwsi uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości”

Od 2 do 16 września br. średnia oglądalność nadawanego w Polsacie nowego reality-show „Love Island. Wyspa miłości”wyniosła 609 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,09 proc. w grupie 16-59 oraz 11,28 proc. w grupie 16-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 1,92 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,01 mln, w 16-59 - 1,33 mln, a w 16-59 - 199 tys.). Z kolei przynajmniej z jednym odcinkiem randkowego projektu miało styczność 11,39 mln widzów w 4+.

Najlepszą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 743 tys. osób.

- Uważam, że wyniki tego programu po dwóch pierwszych tygodniach emisji są dobre, a także zgodne z naszymi prognozami - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. - Zaczęliśmy zauważać wzrost zainteresowania tym projektem w ostatnich dniach, a odcinek pokazany w zeszły czwartek miał prawie 13 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49. To już bardzo dobry wynik jak na pasmo w którym „Love Island” jest pokazywane - komentuje.

Zdaniem Terentiew oglądalność nowego reality-show w kolejnych tygodniach będzie rosła. - „Love Island” to nowa formuła programowa na polskim rynku, do której widz się przyzwyczaja nie od razu, tylko po paru odcinkach - mówi nam.

Randkowy reality-show nr 1 w Ipla

- „Love Island” notuje genialne wyniki w naszej telewizji internetowej Ipla. Jest to zdecydowanie najchętniej oglądana pozycja programowa w tym serwisie - informuje Nina Terentiew, ale szczegółów nie zdradza.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-polsatu-3-nowosci-nina-terentiew-komentarz  ##

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.

W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiają się nowi mieszkańcy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy są też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.

Nagrodą główną dla zwycięskiej pary będzie 100 tysięcy złotych. Swój udział w audycji mają także widzowie - mogą za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy oglądać dodatkowe materiały video (dotychczas przynajmniej 1 raz z mobilnej aplikacji „Love Island. Wyspa miłości” skorzystało 80 tys. osób). To oni mają też decydujący głos i wpływ na rozwój wydarzeń.

Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: 609 tys. widzów „Love Island”, reality-show nr 1 w Ipla. Nina Terentiew: nowa formuła programowa na polskim rynku

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebastiano
kocham ten program. Brawo Polsat!!!
odpowiedź
User
Studencik
Najlepszy program ever:) Chcę kolejne sezony
odpowiedź
User
Wyluzowany
brakowało tego programu na polskim rynku, oglądałem zagraniczne edycje, a teraz jest w Polsce i to tak super zrobiony. jestem szczęśliwy
odpowiedź