SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands zmienia się w LoveBrands Group i uruchamia markę LoveBrands Digital

Agencja LoveBrands zmienia nazwę na LoveBrands Group. W marcu Grupa powiększyła się o kolejny brand - LoveBrands Digital.

W ramach LoveBrands Digital, agencja wyróżniła cztery kluczowe obszary kompetencyjne: brand strategy, content & social, kreacja & produkcja i analityka & media. Idea The Brand New Story zakłada projektowanie digitalowej obecności marek w sposób zintegrowany, crossplatformowy oraz zgodny z zasadami inbound marketingu.

Na czele nowej komórki stanęła Natalia Skrzypek, head of digital. - Obecnie kształtujące się trendy pozwalają markom, szczególnie w nowych mediach, już nie tylko na kreatywne budowanie wizerunku przy wykorzystaniu nowoczesnych formatów czy interaktywnych narzędzi, ale na bardzo efektywną, mierzalną i długoterminową relację z użytkownikiem. Z jednej strony zmierza ona do zakupu konkretnego produkty, a z drugiej do lojalizacji i pozyskania dla marki ambasadorów. Social commerce, live commerce, gaming, jako ważne elementy digitalowego świata, to tylko przykłady zjawisk, które już zaczynają przechodzić do mainstreamu. W ramach LoveBrands Digital, zgodnie z podejściem The Brand New Story, skupimy się nie tylko na intensyfikacji działań w tym obszarze, ale przede wszystkim na poszukiwaniu nowych, nieprzetartych szlaków - komentuje Skrzypek.

 

LoveBrands Digital to poza merytorycznymi kompetencjami, również własne studio, czyli autorska przestrzeń do produkcji contentu video i audio. W ramach działalności studia, już od jakiegoś czasu realizowane są projekty z zakresu interaktywnej komunikacji w social mediach, influencer marketingu, konferencji na żywo czy webinarów.

Grupę LoveBrands tworzą obecnie takie marki jak LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i LoveBrands Digital.

LoveBrands Group działa na polskim rynku od 2014 roku.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands zmienia się w LoveBrands Group i uruchamia markę LoveBrands Digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl