LoveBrands Group nowym członkiem IAB Polska

Agencja komunikacji marketingowej 360 stopni LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Group nowym członkiem IAB Polska

– Dołączenie do IAB Polska otwiera nowe możliwości w tym obszarze również naszym pracownikom, którzy będą mogli rozwijać swoje kompetencje w ramach Grup Roboczych poświęconych najważniejszym aktualnym wyzwaniom rynku interaktywnego - komentuje Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group

Agencja LoveBrands Group tworzy zintegrowane kampanie komunikacyjne: od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach online i offline i produkcję oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy. Wspiera zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe.

W strukturach IAB Polska jest blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy