Lowe’s przenosi budżet mediowy z OMD do Starcomu

Amerykańska sieć hipermarketów Lowe’s zajmująca się m.in. sprzedażą materiałów budowlanych i narzędzi rozpoczyna współpracę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) w zakresie obsługi mediowej. Klienta stracił dom mediowy OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lowe’s przenosi budżet mediowy z OMD do Starcomu

Firma zdecydowała się przenieść obsługę swojego budżetu mediowego do Starcomu miesiąc po tym, jak jej nowym szefem marketingu została Jocelyn Wong.

Lowe’s rozpoczęła przetarg na obsługę mediową jesienią ub.r. Firma nie podaje liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Obsługi klienta bronił na pewno dotychczas obsługujący go w tym zakresie dom mediowy OMD.

Według Kantar Media, Lowe’s wydał na reklamy w Stanach Zjednoczonych w ub.r. 304,5 mln dolarów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana