LPP z woshwosh będą naprawiać ubrania Polaków

LPP, właściciel marek Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House, rusza z inicjatywą „Wear Your Story”, będącej drugą edycją kampanii Dbaj o Ubranie, oddaje w ręce konsumentów pulę voucherów na drobne usługi krawieckie. Partnerem akcji jest firma woshwosh.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LPP z woshwosh będą naprawiać ubrania Polaków

Chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów i pokazać im realną wartość wynikającą z przedłużania życia ulubionych elementów garderoby, LPP udostępnia vouchery na naprawy w wybranych zakładach krawieckich w kilkunastu punktach w Polsce.

- Wierzymy, że transformacja jest możliwa zarówno pod kątem biznesowym, jak i konsumenckim. Codziennie podejmujemy wysiłki, aby zmniejszać negatywny wpływ naszej działalności na środowisko. Ale nie zapominamy o tej drugiej stronie, czyli naszych klientach – chcemy wspierać ich w zmianie podejścia do mody. Dlatego postanowiliśmy zaoferować im narzędzia, które pomagają przedłużyć życie ubrań, ale również historii w nich ukrytych. Taka komplementarna postawa biznesu jest kluczowa dla przyszłości naszej planety. Chcemy pomagać w przechodzeniu na model cyrkularny, w którym naprawa i ponowne użycie ubrań jest normą – mówi Dorota Jankowska-Tomków, dyrektor ds. zakupów i ESG w LPP.

woshwosh z LPP naprawią ubrania 

Inicjatywa rusza 1 lipca i będzie trwać do 31 października 2024 r. W tym czasie konsumenci mogą zdobyć jeden z 3000 voucherów (decyduje kolejność zgłoszeń) o wartości 20 zł każdy, wypełniając prostą i krótką ankietę dostępną na stronie dbajoubranie.pl. Unikalny kod dostarczany na wskazany w zgłoszeniu adres email można wykorzystać w punktach krawieckich biorących udział w akcji. Lista napraw dostępnych w ramach programu to m.in. przyszycie guzika, wszycie zamka, zszycie pęknięcia na szwie czy skrócenie spodni.

Partnerem akcji voucherowej jest woshwosh, specjalizujący się dotąd w naprawach i odnawianiu obuwia. Dzięki doświadczeniu firmy oraz podjętej współpracy z punktami krawieckimi na terenie Polski, klienci będą mogli wykorzystać vouchery w wybranych miastach, m.in. w Gdańsku, Krakowie, Warszawie, Katowicach, Radomiu, Łodzi i Poznaniu.

- Polska jest jednym z tych krajów Europy, w którym wskaźnik cyrkularności znajduje się powyżej średniej globalnej i wynosi 10,2%. To dobra, ale niestety wciąż zbyt niska wartość, która oznacza, że 89,8% naszej gospodarki oparta jest na wykorzystaniu surowców pierwotnych. Chcemy uwrażliwić naszych klientów na tę sytuację i rozwinąć w nich nawyk naprawiania odzieży, który mieli nasi rodzice. Naszą akcją możemy z jednej strony zmotywować konsumentów do korzystania z usług naprawczych świadczonych przez lokalnych krawców, z drugiej wesprzeć drobne rzemiosło – wyjaśnia Ewa Janczukowicz-Cichosz, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju w LPP.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]