SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lubuskie pyta jak zarządzać strategią marki

Ruszył przetarg na opracowanie długoterminowej strategiizarządzania marką dla województwa lubuskiego wraz z wdrożeniem nalata 2009-2014.

Agencja, która przetarg wygra będzie miała za zadanie m.in.sformułowaniem celów strategicznych marki (zgodnych zobowiązującymi strategiami: Strategią Rozwoju WojewództwaLubuskiego i Strategią Rozwoju Turystyki w Województwie Lubuskim nalata 2006-2013 oraz opracowaniem spójnej wizji marki.

Agencja będzie też odpowiadać za wizualizację koncepcji marki(logo, kolorystyka, użyte symbole) oraz hasło, komunikatypromocyjne, a także za opracowanie i przeprowadzenie kampaniipromocyjno-informacyjnej w trakcie realizacji projektu.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 12tys. zł. Dokumenty przetargowe można składać do 11 maja w UrzędzieMarszałkowskim Województwa Lubuskiego. Zwycięska agencja będziemusiała wykonać zlecone prace w ciągu pół roku.

Dołącz do dyskusji: Lubuskie pyta jak zarządzać strategią marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl