"Lucyfer" najpopularniejszym serialem w czerwcu

Od 3 do 9 czerwca widzowie serwisów streamingowych najchętniej sięgali po serial "Lucyfer" Netfliksa - pokazują dane TV Time.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Lucyfer" najpopularniejszym serialem w czerwcu
„Lucyfer”

Zestawienia najpopularniejszych seriali na platformach streamingowych w ujęciu tygodniowym przygotowuje amerykański serwis TV Time. W rankingu ujmowane są produkcje oglądane przez widzów w dużych ilościach, co najmniej kilka odcinków na raz (tzw. binge-watching").

"Lucyfer" najpopularniejszy w czerwcu

W tygodniu od 3 do 9 czerwca najchętniej oglądanym serialem był "Lucyfer", który wrócił z czwartym sezonem 8 maja. Serial powstał na podstawie wydawnictw DC Comics, które portretują diabła jako znudzonego piekłem upadłego anioła. Pewnego dnia postanawia zamieszkać we współczesnym Los Angeles, gdzie prowadzi tu klub nocny i pomaga policji w walce z przestępczością. Pierwsze trzy sezony produkowała stacja FOX, od czwartego tytuł należy do Netfliksa.

Podium uzupełniają "Good girls" (nowość, NBC) oraz "Gra o tron" (HBO), która tydzień wcześniej zajmowała miejsce drugie.

Miejsce czwarte należy do "Przyjaciół" (serial NBC dostępny też na Netfliksie). Kolejne miejsca zajmują "The 100" (nowość w zestawieniu, produkcja CBS), "Chirurdzy" (ABC), "Brooklyn Nine-Nine" (NBC) i "Teoria Wielkiego podrywu" (CBS). Dziewiąte miejsce zajmuje nowość Netfliksa, serial "The Society", który opowiada o grupie nastolatków, którzy muszą przeżyć w nagle opustoszałym miasteczku. Dziesiątkę zamyka "Riverdale" na podstawie komiksów wydawnictwa Archie Comics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu