Ludzie, marki i style, które się w sobie zakochują. Tak wygląda nowa kampania Answear.com

Platforma internetowa Answear.com w najnowszej odsłonie kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" na sezon wiosna-lato 2025 zdecydowała się połączyć kontrastujące ze sobą marki premium. Akcja ma pokazywać, że pozorne przeciwieństwa tworzą fascynujące połączenia - wygląda to jak relacje między ludźmi.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ludzie, marki i style, które się w sobie zakochują. Tak wygląda nowa kampania Answear.com

Kampania "Ubierz życie z ludźmi, których kochasz” jest rozwinięciem platformy kreatywnej i pokazuje, jak bliscy nam ludzie kształtują nasze modowe wybory i zachęcają do odważnych zestawień, poza utartymi schematami. 

W centrum nowej kampanii znajduje się wyselekcjonowane portfolio marek premium, w tym: adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko. Answear.com w unikalny sposób zestawia te marki w kontrastowe pary, udowadniając, że pozornie trudne do połączenia style mogą tworzyć zachwycające miksy. 

Zdjęcia kampanii ilustrują tę ideę, pokazując między innymi niespodziewane połączenie sportowego adidasa z elegancką Patrizią Pepe czy wyrafinowanego Pinko z rockowym AllSaints.

– Relacje, jakie budujemy z naszymi partnerami, przyjaciółmi czy współpracownikami, inspirują nas do eksperymentowania ze stylem. W nowej kampanii chcemy zachęcić naszych klientów do czerpania z różnych estetyk i odważnego łączenia elementów, które odzwierciedlają ich osobowość. Nasze portfolio marek premium doskonale ilustruje różnorodność stylów i DNA poszczególnych brandów, a jednocześnie pokazuje, jak wspaniale mogą one ze sobą współgrać – mówi Marta Sawicka, dyrektor marketingu wizerunkowego Answear.com.  

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, która stworzyła koncepcję opartą na prowokacyjnych pytaniach o potencjał połączenia pozornie kontrastowych stylów i marek. Kampania została zrealizowana w Republice Południowej Afryki.

Za reżyserię spotów odpowiada uznany brytyjski reżyser Danny Sangra, znany ze współpracy z prestiżowymi markami takimi jak Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga czy Ermenegildo Zegna, a za zdjęcia - amerykański operator Sean Conaty. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Warsaw Production. 

Kampania prowadzona jest równolegle, zarówno w kanałach offline, jak i online, na wszystkich 12 rynkach, gdzie obecny jest Answear.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera