Ludzie, marki i style, które się w sobie zakochują. Tak wygląda nowa kampania Answear.com

Platforma internetowa Answear.com w najnowszej odsłonie kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" na sezon wiosna-lato 2025 zdecydowała się połączyć kontrastujące ze sobą marki premium. Akcja ma pokazywać, że pozorne przeciwieństwa tworzą fascynujące połączenia - wygląda to jak relacje między ludźmi.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ludzie, marki i style, które się w sobie zakochują. Tak wygląda nowa kampania Answear.com

Kampania "Ubierz życie z ludźmi, których kochasz” jest rozwinięciem platformy kreatywnej i pokazuje, jak bliscy nam ludzie kształtują nasze modowe wybory i zachęcają do odważnych zestawień, poza utartymi schematami. 

W centrum nowej kampanii znajduje się wyselekcjonowane portfolio marek premium, w tym: adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko. Answear.com w unikalny sposób zestawia te marki w kontrastowe pary, udowadniając, że pozornie trudne do połączenia style mogą tworzyć zachwycające miksy. 

Zdjęcia kampanii ilustrują tę ideę, pokazując między innymi niespodziewane połączenie sportowego adidasa z elegancką Patrizią Pepe czy wyrafinowanego Pinko z rockowym AllSaints.

– Relacje, jakie budujemy z naszymi partnerami, przyjaciółmi czy współpracownikami, inspirują nas do eksperymentowania ze stylem. W nowej kampanii chcemy zachęcić naszych klientów do czerpania z różnych estetyk i odważnego łączenia elementów, które odzwierciedlają ich osobowość. Nasze portfolio marek premium doskonale ilustruje różnorodność stylów i DNA poszczególnych brandów, a jednocześnie pokazuje, jak wspaniale mogą one ze sobą współgrać – mówi Marta Sawicka, dyrektor marketingu wizerunkowego Answear.com.  

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, która stworzyła koncepcję opartą na prowokacyjnych pytaniach o potencjał połączenia pozornie kontrastowych stylów i marek. Kampania została zrealizowana w Republice Południowej Afryki.

Za reżyserię spotów odpowiada uznany brytyjski reżyser Danny Sangra, znany ze współpracy z prestiżowymi markami takimi jak Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga czy Ermenegildo Zegna, a za zdjęcia - amerykański operator Sean Conaty. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Warsaw Production. 

Kampania prowadzona jest równolegle, zarówno w kanałach offline, jak i online, na wszystkich 12 rynkach, gdzie obecny jest Answear.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych