Łukasz Borek po 10 latach odchodzi z LiquidThread

Łukasz Borek, general manager po ponad 10 latach odchodzi z agencji LiquidThread, należącej do Publicis Groupe.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Łukasz Borek po 10 latach odchodzi z LiquidThread
fot. LinkedIn

Do Publicis Groupe dołączył w połowie 2015 roku. Najpierw, przez kilka miesięcy pełnił funkcję executive directora w agencji Next. 
Na początku 2016 roku został managing directorem agencji LiquidThread, po pół roku objął stanowisko jej general managera.

Wśród klientów, dla których pracował w tym czasie były takie marki, jak Coca-Cola, T-Mobile, Lorenz, Wedel, Millenium, Allegro, Frisco.pl, BLIK, Electrolux, Bakalland, Reckitt, L'Oreal, Sanofi. 

Przed dołączeniem do Publicis Groupe spędził blisko 7 lat w agencji K2 Internet. Był tam m.in. senior account managerem i account directorem. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]