SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łukasz Byśkiniewicz z TVN Turbo w kampanii Renault Polska „True Stories”

Bohaterem nowej odsłony kampanii Renault Polska „True Stories” został dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo i kierowca rajdowy Łukasz Byśkiniewicz. Za jej przygotowanie odpowiadają Publicis, Publicis DWL, OMD i TVN Media.

Article

Czwarta odsłona kampanii „True Stories” opowiada o tym, jakim wyzwaniem jest łączenie pasji z codziennym życiem. Osią historii jest ta ważna życiowa zmiana oraz to, jak można łączyć własne pasje z rodziną i pracą.

Najnowsza odsłona kampanii to kontynuacja działań rozpoczętych w lutym ubiegłego roku akcją „Historia prawdziwej miłości”. Ideą jest prezentowanie rzeczywistych historii, w których samochody marki odgrywają funkcjonalną rolę.

Kampania wystartowała 18 września i obejmuje działania w internecie i stacji telewizyjnej TVN Turbo. Każdą odsłonę wspiera konkurs, którego szczegóły znajdują się w kanałach społecznościowych i na stronie internetowej marki.

Za strategię komunikacji i kreację kampanii odpowiadają agencja Publicis i Publicis DWL. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD. Za produkcję filmu odpowiada TVN Media.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łukasz Byśkiniewicz z TVN Turbo w kampanii Renault Polska „True Stories”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl