Łukasz Chwiszczuk: z GroupM do K2 Search

Łukasz Chwiszczuk zaczął pracę jako head of SEM w agencji K2 Search (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w GroupM, ClearSense Polska, BrainJuice i Web Search Factory Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Chwiszczuk: z GroupM do K2 Search
Łukasz Chwiszczuk

W K2 Search Chwiszczuk odpowiada za kampanie AdWords, optymalizację, raportowanie oraz nadzorowanie zespołu.

Poprzednio przez półtora roku pracował w GroupM, najpierw jako senior SEM specialist, a potem SEM strategist. Wcześniej był związany m.in. z agencjami ClearSense Polska, BrainJuice i Web Search Factory Polska. Realizował projekty dla takich marek jak Ford, Volvo, mBank, Eden, Extreme Chanel, Bosch, Siemens i Electroworld. W branży marketingu w wyszukiwarkach pracuje od pięciu lat.

Łukasz Chwiszczuk jest absolwentem Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej Curie o specjalizacji informatyka i ekonometria oraz certyfikowanym trenerem Google Adwrods. Był prelegentem na konferencji Jungle Web oraz w Akademii Clearsense.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji