Łukasz Gawęcki na nowym stanowisku w Multikino Media

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales & partnership managera w Multikino Media, firmie będącej brokerem reklamy kinowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Gawęcki na nowym stanowisku w Multikino Media
Łukasz Gawęcki

Gawęcki odpowiada za dalszy rozwój sprzedaży ofert reklamowych z portfolio Multikino Media, rozbudowywanie bazy klientów oraz dbanie o relacje z reklamodawcami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/joanna-oczkowska-p-o-dyrektor-zarzadzajacej-multikino-media ##

Ponadto do jego zadań należeć będzie budowanie długoterminowych i szerokich partnerstw z kluczowymi klientami Multikino Media, m.in. z takimi firmami jak:  Kompania Piwowarska, Groupon, Payback, Colian, Wedel.

Łukasz Gawęcki od 10 lat związany z Multikinem

Z marką Multikino Łukasz Gawęcki związany jest od 2011 roku. Zaczynał w Multikinie jako szef barów Multikina Złote Tarasy w Warszawie. W 2014 r. objął stanowisko event managera w spółce Multikino Media. W 2015 r. przeszedł do Biura Reklamy Multikino Media, gdzie najpierw pracował jako sales manager, a od 2019 roku jako senior sales manager.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami