Łukasz Gwiazda ponownie szefem strategii w TalentMedia

Łukasz Gwiazda powraca do agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). Od czerwca obejmuje stanowisko head of strategy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Gwiazda ponownie szefem strategii w TalentMedia
Łukasz Gwiazda

Gwiazda będzie odpowiedzialny zarówno za prowadzenie zespołu i opracowywanie strategii kampanii dla klientów agencji, jak i tworzenie nowych produktów bazujących na danych pochodzących z należącego do grupy LTTM LifeTube'a.

Poprzednio kierował działem strategii w TalentMedia do sierpnia 2020 roku, zastąpił go Marcin Pyć. Gwiazda z TalentMedia związany był w latach 2017-2020. Obecnie dołączył do zespołu kierowanego przez Małgorzatę Jakimowicz – head of TalentMedia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-jakimowicz-client-service-director-talentmedia ##

Gwiazda dotychczasowe doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach: McCann Polska, K2 Media i BBDO. Pracował m.in. przy projektach dla takich marek, jak: Mastercard, Microsoft, Skoda, Huawei, PZU, Maspex, OBI, 4F, czy RTV EURO AGD.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych