Były szef marketingu Wirtualnej Polski w marketingu Grand Forms

Łukasz Herman, były dyrektor marketingu w Grupie Wirtualna Polska dołączył do działu marketingu firmy Grand Forms, zajmującej się sprzedażą mebli marek luksusowych, m.in. Walter Knoll, Vitra, Cassina.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Były szef marketingu Wirtualnej Polski w marketingu Grand Forms
Łukasz Herman, fot. LinkedIn

Łukasz Herman w Grand Forms objął stanowisko business development & marfketing managera. 

Z branżą reklamową związany jest od kilkunastu lat. Ostatnio, do kwietnia br. był marketing directorem B2B&B2C w Grupie Wirtualna Polska. 

Przedtem, przez ponad 3 lata pracował w dentsu Polska. W latach 2011-2022 związany był z domem mediowym Carat (grupa Dentsu), gdzie był m.in. group account directorem i client partnerem.

Przez ponad 3 lata pracował w domu mediowym Vizeum (grupa Denstu) m.in. jako senior communications planner. 

W latach 2022-2006 pełnił funkcję sales&marketing managera w VIDE. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę