Były szef marketingu Wirtualnej Polski w marketingu Grand Forms

Łukasz Herman, były dyrektor marketingu w Grupie Wirtualna Polska dołączył do działu marketingu firmy Grand Forms, zajmującej się sprzedażą mebli marek luksusowych, m.in. Walter Knoll, Vitra, Cassina.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Były szef marketingu Wirtualnej Polski w marketingu Grand Forms
Łukasz Herman, fot. LinkedIn

Łukasz Herman w Grand Forms objął stanowisko business development & marfketing managera. 

Z branżą reklamową związany jest od kilkunastu lat. Ostatnio, do kwietnia br. był marketing directorem B2B&B2C w Grupie Wirtualna Polska. 

Przedtem, przez ponad 3 lata pracował w dentsu Polska. W latach 2011-2022 związany był z domem mediowym Carat (grupa Dentsu), gdzie był m.in. group account directorem i client partnerem.

Przez ponad 3 lata pracował w domu mediowym Vizeum (grupa Denstu) m.in. jako senior communications planner. 

W latach 2022-2006 pełnił funkcję sales&marketing managera w VIDE. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny